page_banner

nutizie

1. Metudu di incollatura secca di cumu installà un pannu di scatula di luce

In fattu, hè di incollà direttamente u filmu nantu à u materiale chì hè incollatu, incolla pasta secca, qualità di colata è altri filmi di marcatura assai fini. Hè cunsigliatu di applicà un stratu di carta di pusizionamentu di trasferimentu speciale nantu à a superficia. Ùn strappate micca tutta a carta di sustegnu per adesivi secchi, di solitu solu un angulu. Piazzà a pusizione prima è dopu incollà i cantoni di a carta di sustegnu, poi tirà pianu pianu a carta di sustegnu cù una mano, è rascià pianu pianu a carta di fondu cù l'altra manu. Attenti à a cuurdinazione è ùn aduprate micca troppu forza, altrimente pruvucarà facilmente e rughe. Benintesa, a forza ùn deve micca esse troppu chjuca, altrimente pruduce facilmente bolle.

Nota: U metudu di pasta secca richiede un maestru abile è superbu, chì ùn hè micca faciule da capisce. Stu metudu ùn hè generalmente micca cunsigliatu per u film di grande area.

2. Cumu installà u metudu di incollatura bagnata di tela di scatula di luce

Ricumandemu di aduprà u metudu di incollatura umida, chì hè più sicuru di u metudu di incollatura à seccu

1. Preparate una buttiglia spray chì pò spremà manualmente l'acqua è aghjunghje un detergente. Generalmente, u rapportu detergente à acqua hè 0,5%. Agite u spray bottle per pruduce più scuma.

Nota: Deve esse menu di più, altrimenti ci seranu parechje piccule bolle trà u filmu è a placca.

2. Girate a carta di fondu di u filmu versu l'ochju, strappate pianu pianu a carta di fondu, è spruzzate acqua nantu à a superficia di gomma esposta una volta è l'altra dopu avè strappatu a carta di fondu, è trasferite a film à a superficia laminata. À questu mumentu, u filmu perde a so adesività è pò piglià pocu tempu. Alzate drentu finu à chì u pusizionamentu sia precisu.

Nota: Se u film hè grande, avete bisognu di altru persunale per aiutà à tirà u film, spruzza l'acqua nantu à e mani prima di tirà u film, è poi spruzza l'acqua nantu à a superficia da laminà.

3. Aduprate un raschjatore speziale, di preferenza un raschiatoghju cù orli di feltru. Puliscia pianu pianu da u centru di u filmu da i dui lati, applicendu gradualmente pressione, è ripeti almenu dece volte.

4. Fighjate in ghjò è verificate s'ellu ci sò blisters evidenti nantu à u filmu finu à chì l'acqua dentru sia basicamente asciugata.

Nota: Se ci sò parolle nantu à u filmu, aspittà per 20-40 minuti dopu a raschiatura, è dopu scopre e parolle. U tempu d'attesa hè determinatu secondu a temperatura ambientale. Se u tempu hè troppu cortu, cunducerà l'altre parti à movesi; se u tempu hè troppu longu, aumenterà a difficultà di u filmu.

2


Tempu di posta: Apr-12-2021